El 29 de maig, alumnat de 3r d’ESO i de 1r de batxillerat de programació i robòtica, ha presentat el projecte de Martitel·lina a la fira FAIG. Ha estat una ocasió per compartir experiències en la creació de projectes maker amb sentit amb altres centres que participen en el programa FAIG.







