L'alumnat de 4t d'Expressió Artística ha muntat una exposició d'escultures a partir de la figura humana, utilitzant filferro i guix. L'objectiu és expressar, a través de les formes del cos i els seus buits, diferents metàfores, idees o emocions. Es pot veure a l'entrada de l'institut fins a finals de maig.







