foto1_25.jpg
previous arrow
next arrow

InstitutMarinaLogo

El passat dijous 23 d'abril l'empresa LEGRAND va realitzar una xerrada sobre domòtica als alumnes de 1r i 2n del CFGM Instal·lacions de Telecomunicacions.
 
La va fer Xavier Cabanyes, tècnic comercial de Legrand. Va explicar conceptes bàsics i desprès va detallar el sistema domòtic desenvolupat per Legrand per convertir els mecanismes convencionals en mecanismes domòtics que es comuniquen sense fils, emprant el protocol Zigbee. És un sistema senzill de instal·lar i de configurar, que a més és fàcilment escalable.
 
LEGRAND 1
LEGRAND 2